2 ciekawe rzeczy

Darek Zoń tworzy obecnie coś podobnego do SCJPTestera – z tym tylko, iż używa Springa w najnowszej wersji, a także warstwę widoku ogarnia u niego Sitemesh. Zatem dla zainteresowanych tematem polecam odnośnik do pierwszego wpisu z krótkiego HOWTO.

Druga informacja jest baaaardzo miła. Zasadniczo to choruję i siedzę w domu, stąd też i częstotliwość wpisów się zwiększyła. Muszę przyznać, że przynosi to efekty – w dniu wczorajszym pobiłem rekord ilości odwiedzin w skali jednego dnia – obecnie liczba ta to 346. Dziękuję za ten wynik i naprawdę to nie będzie frazes kiedy powiem, iż niesamowicie motywuje to do dalszej pracy. Dzięki raz jeszcze.

5 thoughts on “2 ciekawe rzeczy

  1. darek

    Dziękuję za reklamę,
    warto dodać, że prawdopodobnie w panelu administracyjnym zostanie użyty framework vaadin, który ostatnio zyskuje popularność.

    Mnie choroba niestety nie łapie, ale może to i lepiej, czekam na kolejne Twoje wpisy.

  2. jaceklaskowski

    Dostrzegam mały fajt między kolegami. Dobrze wpływa na samopoczucie, ale nie straćcie życia codziennego – szkoda przesiedzieć całe dnie przed kompem :]

    Ach, miałem pisać poprzednio, trochę zbyt długie te wpisy – nie mogę dojść do końca z czytaniem. Trochę mi się nuży, nie ukrywam, bo to jedynie potyczki technologiczne, więc sami rozumiecie, że któryś raz z kolei czytać to samo może nużyć. Mam Twoją zgodę Chlebik na zrobienie małego nagrania (skrinkasta) w dowód wdzięczności za lekturę? Moglibyśmy wspólnie podłożyć dźwięk (via Skype) i byłoby gites. Jak mi się podobają te moje pomysły 😀

  3. chlebik Post author

    Oj fajta nie ma – po prostu jak juz pisalem jestem chory i siedze w domu, zatem i czasu 4x wiecej niz normalnie by cokolwiek napisac. Konczy sie to dobro juz w piatek, w weekendy mam rodzinne imprezy, zatem nastepnych wpisow spodziewac sie mozna dopiero w nastepnym tygodniu (licze, ze jeszcze 1 powstanie dopoki jestem chory). Co do pomyslow nie bede sie wypowiadal 🙂

    PS. Mam nadzieje pojawic sie we wtorek na WJUGu, mam nadzieje, ze nic mi w tym nie przeszkodzi.

  4. darek

    A ja znowu dopiero co zabrałem się porządnie za bloga (musiałem magisterkę obronić), fajta nie ma, i liczę, że nie będzie. Z domu wyjdę jak się zrobi ładnie, w kraku paskudnie, rower leży i czeka na bezdeszczową pogodę.

  5. chlebik Post author

    U mnie dzis w Pruszkowie pieknie, ale wiadomo jak to jest, jak bede mial z domu wyjsc to zacznie padac 😀

Leave a Reply

