[NAPRAWIONY] Błąd sesji przy starcie ProgramBash

Zdziwiłem się kiedy przy okazji restartu serwera odwiedziłem stronkę ProgramBash. Ni stąd ni z owąd dostałem ekran błędu (rzuconego wyjątku). Hmmm, coś nie bardzo.

Szybkie spojrzenie do sysloga i co się okazuje? To wina mojego phaseListenera, który jest wywoływany po raz pierwszy i sprawdza czy mamy widok do odtworzenia. Kod odpowiedzialny za rzucanie wyjątku jest związany z sesją – śliczny NullPointerException. Pomaga ponowne odświeżenie okna przeglądarki. Bug niemożliwy i to z mojej winy. Poprawię go pewnie jak dotrę do domu.

No i poprawiłem. Zmieniony kod można znależć w ostatnim wpisie poświęconym ProgramBash

Leave a Reply

