Christmasing-Holidaying po raz drugi i 100 wpisów w jednym

Nie tak dawno obchodziłem rocznicę powstania bloga. Urlop może w tym roku jakoś specjalnie mi nie wyszedł (nie mógł, spędziłem go remontując mieszkanie), ale za to święta po prostu muszą.

Wpis ten jest nie tylko kartką z życzeniami, ale także okrągłą okazją. Albowiem jest to 100 wpis na blogu!!!. Bardzo miła koincydencja i naprawdę oby takich było jeszcze więcej. Chciałbym podziękować z tym miejscu wszystkim czytelnikom bloga, komentującym moje poczynania, podrzucającym dobre rady w komentarzach czy mejlach. Największym prezentem gwiazdkowym byłoby podwojenie, albo potrojenie Waszej liczby w przyszłym roku. Choć w sumie zależy to tylko ode mnie 🙂 Jeszcze raz wielkie dziękuję!

Co do świąt – są tacy co lubią, są tacy co nienawidzą. Jak już pisałem rok temu każdy ma swoją wizję tychże, że o sposobie spędzania nie wspomnę. Ja tylko życzę każdemu, aby był on przyjemny przynajmniej w takim samym stopniu, jak mój. By prezenty były trafione, bliscy nam ludzie w tym dniu jeszcze bliżej niż zazwyczaj, a ufajdany winem obrus czy ewentualnie padający deszcz okazały się nieistotnymi przeszkodami.

Jak zawsze na święta wyjeżdżam do domu rodzinnego. Zatem do stycznia raczej nic nowego nie napiszę, projekty zawieszone, odpoczywam. Rzecz jasna czasem tu zajrzę – wszak internet do dobro dość obecnie powszechne. Tym razem nie jadę na narty zatem wrócę wraz z żoną w całości i bez większych kontuzji. No może poza kilkoma kilogramami nadwagi zdobytymi na domowym wikcie.

Na sam koniec zaś zdjęcie mojej choinki – po raz pierwszy w życiu mam żywe drzewko – i wiem, że na pewno będzie tak już zawsze. Wesołych Świąt.

One thought on “Christmasing-Holidaying po raz drugi i 100 wpisów w jednym

  1. Jacek Laskowski

    Ja też mam żywe drzewko i również zamierzam odpoczywać w święta. Trudno powiedzieć, co dokładnie autor (=ja) miał na myśli, ale odpoczynek może w końcu przybierać różne formy, nieprawdaż? Oby nie przy kompie…nie za długo chociaż… 🙂 Miłych świąt i szczęśliwego nowego roku blogerze!

Leave a Reply

