Dlaczego doba ma tylko 24h?

Ano właśnie – dlaczego? Muszę przyznać się do poważnych zaniedbań jeśli chodzi o pisanie bloga. Niestety – przeprowadzka plus remont nie skończyły się wraz z ustawieniem mebli. Konieczność zabawy z duperelkami skutecznie ograniczyła mój wolny czas. Bieganie po urzędach również. Na razie osiągnąłem tyle, że jestem oficjalnie mieszkańcem Pruszkowa, zaś do przyszłej soboty (mam nadzieję) rozpakuję z żoną ostatni pakunek przywieziony z poprzedniego mieszkania.

Kajam się za braki we wpisach i obiecuję poprawę. Jak na złość do tego mam problemy z hostingiem moich aplikacyjek, zatem nie można nawet sobie popatrzeć na efekty mojej dotychczasowej pracy. Jestem jednakże w trakcie testowania Tomcata (zamiast Jetty), co mam nadzieję pozwoli na zaprezentowanie ProgramBash w pełnej krasie. Co z tego jednakże wyjdzie, zobaczymy.

Leave a Reply

