Michał Piotrowski Sun Certified Java Programmer

W końcu po prawie miesiącu od zdania dostałem fajną przesyłkę od firmy Sun. A w niej pierwszy dyplom do zawieszenia na moim ‘Wall of Fame’.

Certyfikaty SUNa mają to do siebie, że dostaje się kilka bajerków po ich zdaniu. Pierwszy z nich to fajna wizytówka w formie karty kredytowej (twardy plastik). Dzięki temu (o ile w ogóle będzie potrzeba) nie ma konieczności targania ze sobą certyfikatu. Zaś sam dyplomik wygląda tak:

mojSCJP

Trochę krzywo się zeskanował, ale przyczyną tego problemu jest… poczta. Otóż dostałem przesyłkę od SUNa zwykłym listem przysłanym z zagranicy (Malmo, 16 września, odebrałem wczoraj zatem trochę im zeszło). Wszystko fajnie, tylko czemu koperta była z gatunku ‘tekturowych’, bez jakiegokolwiek zabezpieczenia w srodku! I właśnie dlatego otrzymana przesyłka w kilku miejsach wygląda jak z gardła wyciągnięta (zakładam, że to wina wilgoci). Nierówna faktura objawia się niemożnością poprawnego zeskanowania niestety. Mam przynajmniej nadzieję, że kiedy włożę ten dyplom do antyramy to się sprasuje i będzie wyglądał cokolwiek lepiej. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że kolejne certyfiakty zostaną dostarczone w trochę lepszym stanie.

9 thoughts on “Michał Piotrowski Sun Certified Java Programmer

  1. Tomek N.

    Z tymi przypinkami to jakaś grubsza sprawa, do SCJD i SCWCD nie dostałem, ale później do SCBCD już przysłali. A chciałem mieć taką ładną kolekcję na plecaku ;-).

  2. S

    Na certyfikacie jest napisane Michal przez “l”, Sun nie potrafi wydrukować polskich znaków czy co?

  3. Bartek

    Mam takie pytanko, czy w przypadku niezdania egzaminu można podejść do niego jeszcze raz czy trzeba kupić kolejny voucher?

Leave a Reply

