Zmiany zasad dla SCJP

Anom. Postanowiłem sobie w końcu zakupić voucher na egzamin. Jest on ważny rok, zatem nie obliguje mnie do zapisywania się na egzamin w perspektywie najblizszego tygodnia. Grzecznie odwiedziłem stronę firmy Sun i dotarłem na odpowiednią stronkę. I zonk!

Było trochę późno (w sumie jak zawsze kiedy coś próbuję w javie zdziałać 🙂 i dlatego na początku pomyślałem, że coś pokiełbasiłem. No ale patrzę na oznaczenie 310-065, Sun Certified, itp – czyli wszystko ok. Natomiast piszą mi ni stąd, ni z owąd, iż egzamin ma 60 pytań i do jego zdania wystarcza coś koło 58%. WTF? Udałem się do mądrzejszych ode mnie, a tam odesłano mnie pod ten adres. No i faktycznie – zmiany są oczywiste. Czy lepiej, czy gorzej? Trudno póki co ocenić – niby mniej pytań to szansa na zrobienie mniejszej ilości błędów. Z drugiej jednak strony jak się jakoś krzywo cokolwiek wylosuje/trafi to będzie niefajnie. No cóż, korzystając z faktu, że delikatna niemoc gardła wykluczyła mnie z pracy zawodowej na parę dni douczam się cały czas i mam nadzieję, że niezależnie od ilości pytań wynik będzie satysfakcjonujący.

One thought on “Zmiany zasad dla SCJP

Leave a Reply

