Nowy layout

Po raz kolejny zmieniłem layout, ale teraz to już myślę, że na dłużej. W związku z tym, że znalazłem możliwość ładnego podświetlania składni o czym pisałem tutaj, nie jestem już zmuszony do stosowania szablonu, który ma najbardziej czytelnie formatowanie bloków <code></code>. Stąd i zmiany na inny szablon spośród dostępnych na serwerach WordPressa. Kierowałem się przede wszystkim szerokością głównego okna aplikacji – teraz jak zresztą widać formatowany kod nie gnieździ się w wąskiej kolumnie, ale ma możliwość rozwinięcia się na całkiem sporą szerokość.

Leave a Reply

