25 lat minęło – na pewno nie jak jeden dzień

Tytuł posta wyjaśnia wszystko. Dziś oficjalnie ( o 6.23 czasu naszego ) skończyłem 25 lat. Fakt, że urodziłem się tak wcześnie rano chyba tłumaczy mój niemożliwy wręcz wstręt do wczesnego wstawania. Z tej okrągłej okazji postanowiłem trochę powspominać, co też udało mi się w tym życiu osiągnąć:

Urodzić się, nauczyć się chodzić, mieć pierwszą dziewczyne (przedszkole), próbować podpalić szkołę, być w klasie sportowej, nauczyć się Basica na ZX Spectrum, całkiem nieźle kopać piłkę, ćwiczyć karate, poznać Pascala, dostać się do klasy autorskiej, być na nartach i wrócić w całości, skończyć klasę autorską, nauczyć się ciekawych rzeczy i języków, pierwszy raz poważnie się zakochać, dać się upić własnej rodzinie na imieninach u babci, uzależnić się od pewnej gry, wypalić wagon papierosów (rzuciłem), być finalistą ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej, pisać opowiadania, zdać maturę, dostać się na studia, zakochać się na naprawdę poważnie, dostać stypendium naukowe, pójść do pierwszej pracy, w tejże pracy mieć 30h maratony biegania z tacą na bankietach, zamieszkać z dziewczyną, przejść kilkadziesiąt km szlaków górskich, nauczyć się PHP i paru innych rzeczy (podczas długich nocy po pracy), ożenić się, skończyć studia, znaleźć świetną pracę no i na końcu nawet pisać bloga.

Ufff, trochę się działo w tym życiu, a i tak nie wypisałem masy istotnych rzeczy. Muszę przyznać, że 25 lat to jednak jest tam jakaś cenzura, człowiek po studiach, z jakimiś planami na życie, wiedzy też już zdążył nabyć. Jedyną rzeczą jakiej sam sobie z tej okazji życzę, to by dalej to życie potrafiło mnie (pozytywnie rzecz jasna) zaskakiwać – oby do samego końca.

4 thoughts on “25 lat minęło – na pewno nie jak jeden dzień

  1. chlebik Post author

    Drzewek juz kilka posadzilem. Domow to kilka wyremontowalem od piwnicy po strych (lacznie z przekladaniem pieca kaflowego), do dzieci mi sie nie spieszy 🙂 Ale 2/3 kompletu juz mam.

  2. Jacek Laskowski

    Wszystkiego najlepszego! Życzę Tobie więcej wpisów o Groovy i Grails 🙂 Jesteśmy z Tobą, aby wesprzeć Cię przez kolejne 25 lat. To będzie najbardziej pracowite 25 lat, więc zastanów się, jak chcesz je przeżyć. Wierz mi, wiem co mówię! 😀

Leave a Reply

