JavaBlackBelt – podejście pierwsze

Jestem po rozdziale z kolekcji w podręczniku SCJP i troszeczkę mnie on “przetrzepał”. Oj już wiem dlaczego ludzie tak klną na tę część egzaminu. Jednakże relacja z tego będzie miała formę dłuższego wpisu zatem na razie musicie uzbroić się w cierpliwość. Za to dla relaksu/odmiany/sprawdzenia/+15 do lansu zrobiłem dwa pierwsze egzaminy na JavaBlackBelt. No i oficjalnie mogę już używać żółtego pasa.

Chciałem od ręki zrobić pomarańczowy pas (jeden egzamin), ale popatrzyłem, że w wymaganiach wątki się pojawiają zatem poczekam chwilkę i podejdę po lekturze 9 rozdziału z podręcznika SCJP.

2 thoughts on “JavaBlackBelt – podejście pierwsze

  1. Michał Mech

    JavaBlackBelt to świetny serwis. Zacząłem zabawę z nim dawno temu ale miałem długą przerwę. Teraz wróciłem.

    Podobnie jak Ty, ja również naukę do SCJP wspomagam testami na JBB. Przede mną test “Java SE Collections” i będę miał pomarańczowy pas.

  2. Paweł Ryznar

    chyba każdy robi te testy 🙂 ciekawe są 🙂 ja gdzieś w lutym tak z marszu wziąłem Java SE – Basic [wcześniej czytałem fragmenty JAVA Core] no i 6 wyszło. Jak się uporam z sesją to pewnie pójdę dalej no i może będzie żółty 😀

Leave a Reply

