Nic nie robi, a się robi

A taki śmieszny tytuł mi dziś do głowy przyszedł. A wziął się stąd, że im mniej piszę, tym większy ruch na blogu. Ciekawe i polecam do przemyśleń filozoficznych.

No ale do rzeczy. Zaniedbałem się ostatnio w pisaniu przyznaję. Jednakże to kwestia tylko braku czasu, a nie chęci. Pomagałem kumplowi w projekcie inżynierskim, nadrabiałem zaległości w lekturze czego innego niż dokumentacje i specyfikacje, a także w końcu się wyspałem. Teraz jednakże czas powrócić – skończyłem właśnie lekturę drugiego rozdziału z podręcznika SCJP, moje przemyślenia i wnioski już wkrótce.

Druga kwestia to start mojego wykupionego hostingu. Na razie dostałem na pewno prywatne Jetty, serwer WWW, baze, poinstalowane Grailsy no i zobaczymy co z tego wyniknie. Relacja z wdrażania aplikacji na serwer inny niż lokalny również niedługo. Will Frederico marry Francesca? Stay tuned.*

* Takie śmieszne wtrącenia są częstym elementem w podręczniku do SCJP. Naprawdę czasami wymiatają 🙂

Leave a Reply

