Chlebik walks alone

Ah taki przewrotny tytuł tegoż wpisu 🙂 Konkretnie rzecz w tym, iż z czasem usługa na mor.ph przestała mi wystarczać. Jednak co własna przestrzeń to własna przestrzeń. Jednakże jakoś do tej pory nie za bardzo miałem okazję, aby zapoznać się z kwestią administracyjną Javy. Dlatego zrobiłem to co każdy mądry człowiek by uczynił – zatrudniłem do tego ludzi.

A konkretnie wstępnie ukończyłem rozmowy w sprawie przestrzeni serwerowej.  Na razie nie będzie to nic wielkiego, ale umożliwi pokazanie wszystkich moich “dzieł” 🙂 szerokiej publiczności bez oglądania się na oferowane rozwiązania. Płacę i mam pewną usługę. Wstępnie na serwerze będzie też działał serwer WWW z PHP zatem może uda się postawić jakąś małą platformę WWW dla Grailsów, gdyż póki co w polskim internecie posucha jeśli chodzi o strony o tej technologii.

Póki co zatem HowToJava znika z netu, wróci niebawem. Dział również czynię niewidocznym, mam nadzieję, że powróci za mniej więcej dwa tygodnie wraz z szeregiem innych rzeczy.

One thought on “Chlebik walks alone

  1. Jacek Laskowski

    Koniecznie raportuj postępy. Ja również przymierzam się do swojego, aby posadowić tam aplikacje grailsowe, ale na razie nie mam do tego głowy, aby szukać, porównywać, itp. Najlepiej, gdyby ktoś zrobił to za mnie 😀 I właśnie nadarza się okazja!

Leave a Reply

